vrijdag 24 augustus 2018

Kei 70 : Connecterra

Veel te lang geleden dat ik hier geweest ben! Maar na enkele tips en vele leuke foto's op instagram MOET er echt boven op het uitzichtpunt een "kei mooi Limburg " kei liggen! Dus ik vertrek samen met mijn Lowieke richting Maasmechelen. Ik moet mezelf wel een beetje bedwingen, want dat ligt gewoon langs Maasmechelen village :-) . We doen de blauwe wandeling van 3,9 km , deze gaat langs het panoramapunt ( waar ik mijn kei wil leggen). de wandeling is goed bewegwijzerd . Een mooie wandeling brengt ons naar de top van de terril, Lowieke krijgt heel wat steun en bravo'kes van andere wandelaars ( terecht trouwens). En dan krijgen we een adembenemend uitzicht , het is uitgeroepen tot mooiste panorama van Vlaanderen. Dit is zeker een " kei mooi Limburg" kei waardig en de klim met kei in de rugzak ook ;-) . Na de afdaling en de wandeling terug wordt Lowieke beloond met een toffe speeltuin en een lekker gezond fruitijsje!

Inkom: 3 euro ( kinderen onder de 3 j. gratis)
Info: http://www.connecterra.be/wat-te-doen/panorama/657










Geen opmerkingen:

Een reactie posten