maandag 2 juli 2018

Kei 28 en 29: Domein Nieuwenhoven

Ik ben trots op mezelf! Mijn drie kinderen zitten in de auto, zelfs mijn 2 pubers heb ik warm gekregen om mee te gaan. Domein Nieuwenhoven is nieuw voor mij, dus ik laat me verrassen !
Het is absoluut een mooi domein,  met verschillende wandelingen. Er is er ook eentje van 2 km die toegankelijk is voor rolstoelen. Wij hebben de wandeling van 4 km gedaan ( de gele). Deze gaat tot aan het kasteel en door weide en de bossen van het domein. Zeker een mooie wandeling, met waar Lowieke  zo gek van is, houten padjes :-) . De wandeling eindigde in de speeltuin, een mooie grote speeltuin. Deze ligt deels in de schaduw, aangenaam op deze warme dag!  Een tip: de pannenkoeken waren heel lekker in de taverne op het domein :-) .
Voor meer info: http://www.toerisme-sint-truiden.be/provinciaal-domein-nieuwenhoven-1.html











Geen opmerkingen:

Een reactie posten