zondag 22 juli 2018

Kei 54: de fluisterbootjes

Hoe leuk is dit! Bootje varen over de oude Maas arm. En nee nee we gaan ons niet moe maken. Het is een elektrisch aangedreven bootje. Ik overtuig al mijn kinderen ( zelfs mijn 2 pubers krijg ik overtuigd, wel na dat ik beloofd heb dat ze ook een keertje mogen sturen) en we vertrekken met picknick richting de steiger. We krijgen allemaal een mooi oranje reddingsvest , een goede uitleg en het belangrijkste een bootje. En weg zijn we, het bootje beweegt zich geruisloos over het water ( wij iets minder :-) ). Heerlijk! We komen een tal van water vogels tegen en zien ook de vlotten waar je kan kamperen. Het is echt een aanrader. En zeker niet duur: voor ons 5 betalen we 25 euro voor 3 uur vaar plezier.
We parkeerde : Negenoordlaan 2 , Dilsen-Stokkem
info: https://www.toerismelimburg.be/nl/content/fluisterboten













Geen opmerkingen:

Een reactie posten