zondag 15 juli 2018

Kei 43 : Lavendelhoeve

Een tip brengt me naar de lavendelhoeve. Mijn hart slaat even door als ik zie dat dit 1 van de geluksplekjes is van Leo Bormans ( ik ben best wel een fan van hem). En ik snap onmiddellijk waarom, hier krijg ik een Provence gevoel. Een veld met geurige lavendel staat de wapperen in de wind. We gaan door de taverne naar de tuinen ( deze zijn vrij toegankelijk). Het verrast me dat het groter is dan ik op eerste zicht zag. Er is een verzorgde tuin met mooie haagjes, rozentuintje, fontein: een tuin die bij een kasteeltje past in Frankrijk. Maar er is ook een kunstroute en een natuurlijke bos tuin. Je kan er iets drinken of  iets in het kleine winkeltje op basis van lavendel kopen ( ik heb me laten verleiden door lavendelgin). Maar er zijn geen verplichtingen.
http://www.limburglavendel.be/?menu=Lavendelhoeve








Geen opmerkingen:

Een reactie posten