woensdag 12 september 2018

Kei 77: La Reine Sucrée

La Reine Sucrée krijg ik als tip door. Geen idee wat ik me er moet bij voorstellen? Een plek, beeld, ...? Ik zoek het even op, een gezellig terras. Het toeval wil dat ik net op dezelfde dag een uitnodiging binnen krijg voor een feestje op deze plek. Dubbel plezier!
De avond zelf ben ik best nieuwsgierig. Oh, wat een heerlijke plek! Wie me kent weet dat ik gek ben op gezelligheid en helemaal niet materialistisch ben ( allé ik heb ook mijn zwakheden! ) . Hier hangt een gezellig gipsy sfeer. Houten banken, lichtjes, ... dit is helemaal mijn ding!
Tijdens het feestje kunnen we proeven van de lekkere verse soep, heerlijk geurende quiche en toch wel apart gebak. Wie hier nog niet geweest is, DOEN!
Info: http://www.lareinesucree.be/siteterras/Welkom.html



Geen opmerkingen:

Een reactie posten