woensdag 12 september 2018

Kei 78: Ten haagdoorn heide

Na de massa's mooie foto's op Instagram , moet hier gewoon ook een "kei mooi Limburg " kei liggen!
Midden in de heide staat er ook een heuvel, dit is ook nog eens een sterrenplekje. Op woensdag, Lowieke naar school ( en mijn pubers ook natuurlijk) en ik mijn wandelsandalen aan. Het is september en de heide staat nog in bloei, dus dit is het moment . Er zijn verschillende wandelingen, ik wandel vandaag gewoon een beetje op het gevoel. Ik word tijdens het wandelen zelfs een beetje emotioneel ( ik ben maar een watje), zo mooi! Het verschil met andere heide gebieden is vooral de wijde vlaktes, zo ver je kan kijken paarse bloemetje ( en wat ros door de hete zomer).
1 woord : prachtig!
info: https://www.natuurenbos.be/teut-tenhaagdoorn









2 opmerkingen: