dinsdag 26 juni 2018

Kei 21 en 22 : kattevennen / cosmodrome Genk

Ik moet bekennen, hier ben ik al een tijdje niet meer geweest. Enkele jaren geleden ben ik hier de cosmodrome komen bezoeken met mijn 2 oudste kinderen. Ik was toen al erg onder de indruk van de natuur, het planetenpad en de speeltuin. dat was toen een leuke bijkomstigheid. De cosmodrome herinner ik me ook nog heel goed, het was leerrijk maar zeker niet saai. Een goede combinatie vindt elke moeder! Hier kan ik niet anders dan een "kei mooi Limburg" kei leggen.
Vandaag dus terug op verkenning en opnieuw een meevaller! Ik moest wel een beetje zoeken. We hebben een kort wandelingetje gemaakt en een beetje op verkenning geweest. Lowieke heeft de speeltuin goedgekeurd , terwijl wij een koffietje dronken op het terras. Als we een babbeltje slaan met het tafeltje langs ons, komen we te weten dat hier hele mooie wandelingen zijn over houten padjes. Een reden om terug te komen denk ik dan. Er hangt een fijne gemoedelijke sfeer, op een grasveldje een beetje verder zit een grote groep te picknicken en cups te spelen.
Als we verder wandelen ontdekken we de nieuwe picknick plek. Wauw, was het eerste wat in me opkwam! Hier worden we instant gelukkig! Kijk maar naar de foto's hieronder. Ik ben blij dat ik nog een extra kei in mijn rugzak had gestoken. Dit is een prachtig plekje !
https://www.kattevennen.be/?gclid=CjwKCAjwyMfZBRAXEiwA-R3gM8WJHbvj9IL0slL_uRJrKUbK5abSIbB7DQBpFN3OIEjZorBeF3kaOxoCqTQQAvD_BwE








Geen opmerkingen:

Een reactie posten