vrijdag 8 juni 2018

Wie ben ik ?

Mezelf voorstellen .... ok, niet de gemakkelijkste opdracht!

Ik ben An Gijbels, getrouwd met Dirk Claes en ik ben zot van mijn 3 kinderen ( Senne bijna 16 j , Maite 14 j, en Lowie 2,5). Ze zijn mijn grootste rijkdom! En woon al sinds mijn geboorte in het mooie Heusden-Zolder.
Je kan me wat vergelijken met een wafel: eenvoudig, onopvallend, smaakt naar meer en kan verrassend uit de hoek komen ( kijk naar de allerlaatste hype, wafelburgers). ;-)
Verder ben ik een creatieve duizendpoot en hou van uitdagingen! Die creativiteit kan ik ook wat kwijt in mijn job als onthaalmoeder en het is af en toe ook een uitdaging op zich :-) . '
s Avonds ben ik te vinden op de fiets, in een bos om een wandelingetje te maken, hiphop dansles of op een terrasje samen met een vriendin en dat leg ik graag vast op talloze fotootjes. Als dat nog niet genoeg is ben ik ook nog politiek actief bij CD&V :-) . 
Je kan me ook kennen van  verschillende leuke projectjes: wildbreien, origami projectje, een projectje rond think pink en nog verschillende kleinere projectjes voor een goed doel.
EN IK BEN ZOT VAN LIMBURG!!!
Limburg is zo mooi, gewoon om de hoek kan je al een vakantie gevoel krijgen! Maar vooral de limburgse gezelligheid en samenhorigheid! En daar gaat mijn nieuw projectje over ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten