donderdag 14 juni 2018

Kei 6:Domein kiewit Kinderboerderij deel1

Kei 6:
De kinderboerderij, ik begin al weg te dromen! Een plek waar ik als kind mocht ravotten en naar de dieren kijken. Vroeger mochten we ook nog tussen de geitjes lopen, spijtig kan dit niet meer ( begrijpelijk wel, er zijn altijd mensen de regels niet volgen). Nu kom ik er met mijn eigen kinderen, allé de 2 oudste krijg ik niet meer mee, maar Lowieke is gek op deze plek! De grote zandbak en het leuke speeltuintje zijn hem al bekent. Maar Lowieke is vooral gek op de diertjes: het paard, de ezels, varkens, de geitjes, schaapjes, konijnen, cavia's , kippen en de eendjes in de vijver. Er is ook een vlinder en bijen tuin, ook altijd leuk om eens door te wandelen. Wij gaan er ook regelmatig eentje drinken of een hapje eten ( als we te lui zijn om te koken) bij Koe-vert. Koe-vert werkt enkel met Bio- Fairtrade en streekproducten dat maakt het allemaal nog wat lekkerder!


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten